Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія. – Суми : СумДУ, 2018. — 300 с.

У монографії розглянуті рекламні комунікації як чинник соціалізації, визначені комунікаційні засоби соціалізаційного впливу реклами на цільову аудиторію, з’ясована важливість людиноцентричних комунікаційних технологій як чинника сучасної соціалізації. Запропонована соціально-комунікаційна модель впливу рекламних комунікацій на процес соціалізації та класифікацію основних образів героїв реклами на основі їх соціалізаційного впливу.

Режим доступу до ресурсу.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус "Г", поверх 7, (кiмната Г 712)

E-mail: [email protected]

Телефон: +38 0542 335273

Web: http://ifsk.sumdu.edu.ua

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту факультету іноземної філології та соціальних комунікацій посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.