Освітня програма: Реклама і зв’язки з громадськістю
- підготовка здійснюється за освітніми ступенями: «бакалавр», «магістр», «доктор філософії»;
- навчання в обладнаних сучасною технікою телестудії, радіостудії, фотостудії, класі «Apple», мультимедійних аудиторіях;
- опанування комп’ютерного дизайну, технологій побудови іміджу, брендингу, спічрайтингу, політконсалтингу, івент-менеджменту;
- створення рекламних матеріалів для PR-агентств, прес-центрів, мас-медіа на власній технічній базі, підготовка та проведення ефективних PR-акцій;
- виробнича практики в рекламних та PR-службах, у мас-медіа та рекламних агентствах із першого курсу;
- участь у реалізації проектів на замовлення (центр «PR-консалтинг»);
- заняття з майбутніми PR-никами та рекламістами проводять відомі українські та закордоні науковці й рекламісти-практики;
- програми міжнародного обміну студентів;
- аспірантура зі спеціальності 061 «Журналістика»;
- працевлаштування – менеджером із реклами, дизайнером, копірайтером, SMM-фахівцем, прес-секретарем, фахівцем зі зв’язків із громадськістю та пресою, спічрайтером тощо.
Офіційний сайт кафедри журналістики та філології