Студенти факультету ІФСК СумДУ відвідали майстер-клас «Як зробити крінжову рекламу? 10 антипорад» від відомого українського рекламіста Іллі Янковського, креативного директора «Havas Village Ukraine» та креативного директора «DreamApp» (Велика Британія).
Майстер-клас відбувся 22 вересня в онлайн-форматі, тривав він дві години і не залишив байдужими 100 учасників, які підключилися через Zoom. Організовано захід в межах програми майстер-класів 17-го Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Модератором виступив голова Спілки рекламістів України, доктор наук з державного управління, професор, автор підручників з реклами і маркетингових комунікацій, координатор 17-го УСФР Євген Ромат.
Своїми враженнями поділилися учасники заходу:
– Взагалі я отримую спеціальність психолога, але відвідую дисципліни за вибором, пов'язані зі створенням реклами. Майстер-клас Іллі Янковського мене надзвичайно вразив. Спікер розповів про свій шлях, показав власні роботи та поділився особистими помилками й успіхами за сім років роботи у сфері реклами. Під час зустрічі я відчула, як натхнення знову з'являється у моєму житті, а після заходу створила три ідеї майбутньої реклами, яка піде в моє портфоліо. До речі, завдяки панові Іллі я зрозуміла всю важливість портфоліо для майбутнього пошуку роботи та розвитку своїх здібностей, – розповіла студентка групи ПЛ-91 Валерія Шкрудь.
– Треба сказати, що майстер-класи – то взагалі надзвичайно крута можливість для саморозвитку. Коли побачила назву майстер-класу, була дуже заінтригована. Впевнена, всім знайомі такі заголовки, типу «Як підвищити заробіток за 5 хвилин» і таке інше, до яких, починаєш ставитися досить скептично лише прочитавши. Тому, звичайно, вже назва викликала цікавість своєю особливістю. Дуже сподобався підхід спікера до презентації: розповідь через антипоради. Хоча більшість інформації, озвученої під час майстер-класу, була мені знайома, захід все одно вважаю корисним. Реклама – галузь креативна й потребує постійного нагадування, як цей креатив створювати. Тож я отримала надзвичайне задоволення, – зазначила студентка групи ЖТ-92(рк)Ліана Охрименко.
Думками з приводу майстер-класу поділився й доцент кафедри журналістики та філології факультету ІФСК Ярослав Яненко:
– Майстер-класи від практиків реклами є дуже цінними для викладачів, адже дозволяють надихнуться креативним досвідом відомих рекламістів і використати набуті знання при підготовці лекцій та практичних занять. Ілля Янковський працював у міжнародних рекламних агентствах, зокрема у «Leo Burnett Ukraine» та «BBDO Ukraine», робив рекламу для таких брендів, як «Пепсі», «Тойота», «Снікерс» та інших, був переможцем найвідомішого міжнародного фестивалю реклами «Канські леви» (щоб було зрозуміліше – це такий «Оскар» для професійних рекламістів), тож його поради для студентів є вельми цінними. Особливо – про важливість створення власного креативного портфоліо, без якого неможлива успішна кар’єра у галузі реклами.
Студенти факультету ІФСК надзвичайно вдячні за таку натхненну зустріч, адже завжди цікаво й корисно спілкуватися з практиками своєї професії, які можуть поділитися справжніми секретами майстерності.