У рамках реалізації STEAM-освіти на факультеті ІФСК СумДУ кафедра психології, політології та соціокультурних технологій (ППСТ) презентувала психологічну комп’ютерну гру для школярів «Я і конфлікти».
Розробка комп’ютерної гри відбувалася в рамках бакалаврської роботи студентки спеціальності «Соціальна робота» Дар’ї Петруші, науковий керівник – доцент кафедри ППСТ Сергій Король.
Метою гри є формування у підлітків навичок правильного розв’язання конфліктних ситуацій у школі.
Актуальність представленого продукту обумовлена високим рівнем конфліктних явищ у середній школі, що вимагає пошуку дієвих інструментів діагностики та попередження. Одним із таких інструментів є правильно організована ігрова діяльність.
У час активного розвитку комп'ютерних технологій та «онлайну» використання саме комп’ютерних ігор у процесі навчання та виховання підлітків є закономірним – комп'ютерна гра виступає засобом соціальної профілактики негативних явищ серед учнів, підвищує мотивацію та робить навчання цікавим. Представлена комп’ютерна гра «Я і конфлікти» сприяє формуванню у підлітків уміння ефективно розв’язувати конфлікти, вихованню товариськості й розвитку комунікативних навичок.
В основу гри «Я і конфлікти» закладено певний сюжет. На час проходження гри підліток обирає для себе персонажа та взаємодіє з іншими учасниками гри відповідно до обраної ролі. Запропоновані гравцям завдання створені на основі психодіагностичних методик, спрямованих на визначення рівня конфліктності особистості. Наприкінці гри кожен учасник отримує результат і рекомендації.
Комп’ютерна гра «Я і конфлікти» розміщена у вільному доступі, тож пройти її може кожен, хто бажає.
Факультет ІФСК СумДУ активно впроваджує інноваційні методи у власний навчальний процес і сприяє популяризації новітніх технологій в інших закладах вищої та середньої освіти.